Kızlar selam.
Şuan hamileyim beklenmeyen bir gebelikti 2 ay sonra doğum.
Oğlum 15 aylık memeyi gece beslenmesini kestik sallanarak uyuyor maalesef. Gece sayamayacagim kadar çok kalkıyor örneğin 5-6 kez kalkması benim için az. Yanımda hiç yatirmama rağmen geçen annemlere kalmaya gittik yanımda yatınca hiç kalkmadı. Sabah uyandı örneğin 6-7 de yanıma aldım 10 a kadar deliksiz uyudu 🤦🏻♀️ nasıl bunu alışkanlık haline getirdi anlamdım alışkanlık olmuştumu onuda bilmiyorum doğumum olmasa yanımda yatsın hiç problem değil ama doğum yapicam birbirlerini uyandırırlar böylesi zor olur çok korkuyorum. Uyku eğitimi istiyorum araştırdım ama oda pahalı ne yapacağımı bilmiyorum. Bu durumu aşan oldu mu 😪