Melissa95 Beni oğlumda diş çıkacagı zaman böyle olurdu 4 aydan sonra ahlamaktan heryerini böyle al basardı İnşallah kötü bir şey yoktır ama içiniz rahat etsin istiyorsanız yine bir doktorunuza resim atmanızı öneririm gitmenize gerek yoktur belkide resimle anlayabilir yada sağlık ocagına gösterin benböyle durumlar da aile hekimime resim atıyorum o beni yönlendiriyor ama agladıgı zaman basımçtsn sıcaktan böyle al basar kötü bir şey e benzemiyor inşallah geçer tez vakitte çok geçmiş olsun