Esma98 benim bebeğimde çok kilo almıyor, kilo ortalamanın altında. 6,5 aylık olduk. 2 aydan sonra sadece mama ile beslendi, ilk aylar meme- mama şeklinde gitti. Ama yok fazlasını aldıramıyorum. Ek gıdaya geçtik, pirinç unu veriyorum ama bana mısın demiyor. Zaten yemek yemeye hevesli de değil. Almayan çocuk almıyor. Mamaların hepsini denedim. Takılmamaya çalışıyorum ama olmuyor.