Berenmom valla benim oğlum zaten ilk 2 ay hiç uyumadı nerdeyse günde 4-5 saat uyurdu oda gündüz,gece sabaha kadar ağlardı kolik sancılarından çok çektik,herneyse 2.aydan sonra tam dedim oh beee ,3.ay batağına düştük 1 haftadır geceleri hiç uyumuyor aşırı huysuz herşeye sinirleniyor yakında kafama huni takıcam