Kizlar kireç suyuna yatırılmış kabak tatlısı yapmak istedim. Lakin kabagim buzlukta idi çıkarıp az biraz buzu cozulunce . Kireci ıslatıp üzerine biriken temiz saf suyu alıp suya yatırdım… biliyorum kirecli suyda en az 24 saat beklemesi lazım ama:
Ben ilk kez kabakla uğraşıyorum o yüzden fazla bilgim yok
6_7saat oldu kabaklar biraz bence yumuşak. İnternet’e baktığımda yapanlarinki taze olduğu için mi normal hali bile sert . Videoda bile belli
Benim ki olmaz mı ya dolaptan çıktığı için? Suan baktım baya yumuşak yani?