Perşembe bende başlıyorum ek gıda bile alsa bebeğiniz anne sütü yada devam sütü almalı ki ek gıda için erken dedi dr bağırsak sistemi bozulur diye belirtti ek gıda ilk başlarda tadımlık çünkü sütüm az ama iki saatte bir sagiyorum düzenli +mama veriyoruz aynı bu şekilde devam edecek lütfen mama ön yargılarını kırın anne sütü alıp sürekli hasta olan çok bebek var Allaha emanet olsunlar tüm çocuklar süt azsa imkann yoksa yapacak bir şey yok maalesef canım 🤷🏻