Zuzuuu Süt alerjisi olan bebeklerimize aptamil pregomin as mama kulllanan annneler bebekleriniz ne durumda ? Tırnakları çabuk uzuyor mu ? Uyku düzeni nasıl ? Ve enerjileri çok mu ? 😒😒😒
Esraboz Zuzuuu ben kullanıyorum canım evet tırnakları çabuk üzüyor gece uykuları fena değil gündüzleri zor uyuyo ve enerjisi iyi bir olumsuzluk fark etmedim. Neden sordun bu mamayla ilgili olumsuz şeylerin duydun
Mervea Drsmkm 1 hafta öncesine kadar eczanede zor bulunuyordu fiyatlar yükselcek diye şuan rahat bulunuyo diye biliyorum bizde pregomin as kullanıyoruz