Alsebu 12 ay 15 günlükken tam olarak yürümeye başladı ama 10. Ayından itibaren sıralamaya başlamıştı. İri bir bebek olduğu için doktor geç yürür demişti ama normal yürüdü bence geç de değil, erken de. Yürüme arkadaşının faydasını da gördüm bu arada. Gerçi bu saatten sonra almanızı tavsiye etmem yoksa ama çevrenizde bir arkadaşınızda falan varsa ödünç alabilirsiniz belki.