gulay_candemir keşke ama bikac dr bulmuştuk tanıdıklar vasıtasıyla onlarda covid oldu kaldi sonra benim dogum. Derken yine kaldi benim.israrima rağmen eşimde salladı ve gecen ay pipimiz kızarıp sisdi hastanelik olduk sünnet derisi altı enfeksiyonu dediler 1hafta sonra hemen sünnet dediler ama yine esim ağır oldu yine enfeksiyon olunca ve benim sert çıkışlarım ancak bu haftaya kaldi ama cook korkuyorum bebek bi yandan onun canının acısı bi yandan napcam bilmem