Bebeği uyumayan anneler küfür edecekler biliyorum lütfen yanlış anlamayın. Benim sıkıntım şu ki 8aylık bebeğim 2 tane diş çıkardı ama çok fazla uyuyor ve uyanmıyor. Uyanmamaktan kastettiğim dün sabrımı taşırdı artık. Akşam 18.30da 150cc süt içti uyudu, gece 23.00da 120cc içirmeye çalıştım içmedi, sabah işe gitmeden 6da denedim yine içmedi. Uykusu ağır geliyordur diye uyandırdım TV açtım ağlama krizlerine girdi uyandırdığım için ve yine içmeden uykuya devam etmek istedi. Ben işe gittikten sonra sabah 9da uyandığında babası kahvaltısını yaptırmış. 2 tane dişi çıktı bu arada, akşam 18:30 sabah 09:00 deliksiz ve hiçbir şey yiyip içmeden uyuması ne kadar normal olabilir aç aç uyuyor resmen 😔 çalıştığım halde uykumdan feda edip gece, sabaha karşı hep beslemeye çalışıyorum hiçbir şekilde yemiyor 😔