Benim de ilk zamanlar öyleydi , deli gibi uykum olmasına rağmen uyuyamazdım sesi hep kulağımda çınlardı , şimdi 3aylık olduk daha iyiyim uyuyabiliyorum şükür . Alışıyorsun merak etme 😊 sen sadece yatağa yattığında hiç bişey düşünme kendini sıkma hemencecik geçersin uykuya 👍🏻😉