EbruEgemen1123 Kızlar 11.5 aylık kızım var ve 5+5 günlük hamileyim nasipse 2. Doğduğunda araları 19 ay olacak herşey normal giderse. Hiç düşünmediğim birşeydi 2. Bebek sürpriz oldu gerçekten. Kızım emiyor emerek uyuyor uykusunda gece kalkıyor 2 veya 3 defa bazen daha çok. Biraz morale ihtiyaç duyuyorum çok üzüldüm çok büyük konuşmuştum istemiyordum hemen ya da hiç 2. Düşünmüyordum. Nasip çok şükür geldi ama korkuyorum hala endişelerim var nasıl oluyor bunu yalayan var mı tavsiyeleriniz neler sevgili anneler
ayseoztas EbruEgemen1123 bende gecen hafta cuma öğrendim buraya postta actim bende cok agladim bebegime üzüldüm vücudum ve ben hic dinlenemeden bir tane daha ve dogum en fazlasi binlerce soru aklimda..
SedaEmir Hayırlı olsun.Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.Benim oğlumda 1 yaşına yeni girdi ve 20 haftalık hamileyim.İlk öğrendiğim zaman sizin gibiydim ben de .Kaygılarımız eminim ki aynı.Oğlumda üstüne üstlük yutmayı bilmiyordu emmeye de çok düşkün bir bebekti.Nasıl olacak diyordum ama hep tevekkül ettim .Çok şükür şimdi oğlum yemeyi öğrendi sütüm çok azaldı ama yine de emmek istiyor uykuya geçişlerde ve istediği zamanlar veriyorum,kıyamıyorum çünkü. Sizin yavrunuz daha büyük benimkinden aralarında da biraz daha fark olacak.Belki tandem emzirmeyi duymuşsunuzdur sütünüz yeterse kendiniz de iyi hissederseniz ikisini bir arada emzirebilirsiniz.