Kızlar bu durumu yaşayan bilen varsa lütfen yazsın!!! Bebeğim çok huzursuz uykuya dalamıyor hep ağlayarak uyanıyor.karnını kaldırıyor sürekli bide kendini de kaldırmaya çalışıyor yatırınca. Yay gibi kıvrılıyor süt içerkende kendini geriye atıyor. Alttan gaz çıkaramıyor pek. 3 aylık Bebeğim ne olabilir? Bişeyler rahatsız ettiği kesin gaz olsa karnı sert olmaz mı bizimkinin yumuşak? Bilen varsa yazabilir mi 😔