Oysul Evet benim kullandığımda philips aventti. Bir de göğüs uçlarınızda sızlama ağrı yara olma ihtimali varsa yine aventin göğüs kalkanı var onu tavsiye ederim, göğsüne takıp her zaman sütyeninin içinde kalsın, göğüs uçlarını nemli tutuyor yara olmasjnı engelliyor. Sütünle de ıslatabilirsin göğsünü kremlerden de sürebilirsin ama kalkan kurtarıcı. Rabbim kolayık versin bu süreçte 🤲🏻🌸