Dilcem28 eger kucukse muhakkak götürün. Doktor kaka testi yapabilir ama bazısı yapmadan teshis koyuyo. Benım kız dogdu ıkı ayına kadar bildiginiz sabun köpüğü gibi yaptı ve ıkı ay kılo almadı gören ölecek cok zayıf diyordu. Ben de sütüm yetmıyo diye kendımı yerden yere vuruyordum. Meğer laktoz intoleransı varmış yani sütü sindiremeyip ishal oluyormuş. Sonra bir surup verdi doktor çat diye düzeldi.ucuncu gittigim doktor teşhis etti….