meza Kızlar dişimi çektirdim ama sanki ekleyince içinde parça var gibi oluyor sizce parça kalmış olabilirmi
SedaMeyra Dis çekiminden sonra disinizi gördünuzmu? Parcaparca mi cikardilar? Parca parca cikardilarsa rontgen çekerler