Kızlar biliyorum çok saçma ama iki aylık oğlum normalde öğlenleri de akşamları da biraz zor uyur. Bugün doktor kontrolümüz vardı gittik geldik emzirdim çocuk bi anda uyudu sonra kalktı az daha emdi kayınvalidem vardı onun omzunda da uyuyakaldı emzirmeye zor uyandırdım emdi alt değiştik biraz dolandırdık uyumak için ağladı resmen. Uyudu şimdi iki saate yakın oluyo inanılmaz derin uyuyo başınıza geldi mi normal mi bu ? Ateşi falan yok anlamadım niye böyle. Normalde zor uyuyan cocuk olduğı için tuhafıma gidiyor