PudraKokusu bizde öyleydik küvetinde banyo yaptırırken bütün salon da batıyordu bi de gerçekten çok ağlıyodu. Sonra bi arkadaşın tavsiyesi ile banyo şeklimizi değiştirdik. Ben banyo yapıyorum sonra çıkmaya yakın eşime sesleniyorum bebeği soyup getiriyor. Suyun sıcaklığını bebeğe göre ayarlayıp dul başlığı ile yıkıyoruz. Hiç ağlamıyor. Bizde 4,5 aylığız şuan.