AntiFilozof ben ilk ay emzirdim silikon uç ile. İlk kullandığım markayı hatırlamıyorum çok kullanışlı değildi zaten fakat sonra aventi aldık ondan dahada çok memnun kaldım. Ama normal memeden emdikleri süt miktarıyla kesinlikle eşit değil bence. Doktorumda kilo alımıyla ilgili takipte bunu göz önünde bulundurmuştu. söylemek istediğim aynen buydu. Aventin göğüs kalkanını aldık daha sonra hem göğüs ucu yaralarına hemde ucun çıkmasında çok faydalı oldu. 5 ay olucak nerdeyse hala kullanıyorum, kullanmadığım zaman göğüs uçlarım kesinlikle çıkmıyor sürekli emzirmeme rağmen.