Asaf-asaf
Biz 4 aylık olduğunda başladık canım, 5 aylık oldu çok şükür hiç sorun yaşamadık. Tadıma başladığımız günden beri hep 3-4 günde bir ıkınarak kızara bozara kaka yapan oğlum her gün kolayca kaka yapmaya başladı, artık yaptığını kokusundan anlıyoruz sadece 😃😃 Yoğurt elma muz verdim sonra sebzeye geçtim ben. Brokoliyi hafif pütürlü verdim hatta onu bile severek yedi, kaşığı görünce heyecandan deliriyor, yerken de konuşuyor sevinçle 😃😃 Oğlunuzun bağırsak sistemi iyiyse bence 4 aylık başlamak daha bile iyi çünkü 6 aylık olduğunda biraz daha tat ayırmaya başlıyorlar, çevremden ve burdan çok duyuyorum ben hiçbişey yemiyor diye.