nazlieylul bu ayda normal olarak karşılayan çok doktor var. çok araştırdım ben. çünkü benimkiler de öyle az aldılar bu ay. emme de azaldı. bakalım düzelir inşallah. diğer gelişimleri zamanında olsun da . dönmedir, yürümedir,konuşmadır falan. kilo toparlar elbet.