Arkadaşlar bana çok karışık geliyor bu aşılar nimenrix bexsero aşısı falan bunlar menenjit aşısı mı? Kaç tane özel aşı var sadece rota ve menenjit mi özel? 3 5.ayda rota aşısı olacağımızı söyledi doktorumuz ama başka bir özel aşıdan bahsetmedi 1 yaşından falan sonra mı vuruluyor acaba, kısa sade öz açıklayıcı bir şekilde aydınlatabilir misiniz rica etsem, teşekkürler