Minico ya canım kafana göre neden mamaya basladın ki, neden kiloyu bu kadar takıyorsun persentıl da yüzde kaçta doğdu şu an yüzde kaçta gidiyor önemli olan bu, her bebek aynı kiloyu yakalayamaz. Eğer öyle olsaydı doğum kilosunun ne anlamı olurdu.? Doğum kilosu ve şu anki kilosunu yazar mısın? Anne sütün yeterli değil mi, ilk çocuğunuz sanırım. Bir endişe telaş görüyorum kiloyla ilgili. Yanlıs anlama iyi niyetle soruyorum yenidoğan hemşiresiyim ben. Belki Bi faydamız dokunur. Benim bebegim 3 aylık. 2780, gr doğdu, üç ayda5400, oldu. Sadece anne sütüyle gidiyoruz ve bu kilo artısı, normal mesela. Persentıl önemli her bebek 6 kg olmak zorunda değil. Asgari miktarda kilo alımı varsa boy uzamasına da bakmak, lazım. 48,cmd3n 60 cm olduk Biz.anlatqbildim mi bu son ay boy uzamasına gitmiş aldıgı s0t.