F-Betul Merhaba arkadaşlar, 8. Ayda aşı var mı? Sağlık ocağından “aşı yok, izlem var” demişlerdi ama bugün de aşısı var demişler eşimin ailesine ( sağlık ocağına gitmişlerdi). Normalde beni ararlardı anlamadım bilginiz var mı?
HiddenKiller F-Betul kızamık vakaları arttığı için devlet 9. aya ek kızamık aşısı eklemiş normalde aşı takviminde yok. Belki o olabilir
Kavininanasi Yok diye biliyorum. Menenjitler için olabilir ücretli aşı onlar isteğe bağlı gibi. 12. Ayda var aşı
Kavininanasi HiddenKiller ciddi misiniz ? Çok şaşırdım 6. Ay bitmek üzere ben senesine kadar menenjitler dışında yok zannediyordum.
HiddenKiller Kavininanasi evet normalde yokmuş ama şimdi var. Biz 9. ayda 6. hastalık geçirdik o yüzden doktorumuz yaptırttırmadı o da ateş yapacak diye. Yavrum zaten 5 gün gece gündüz full ateşliydi vücudu kaldırmaz diye yaptırtmadı 12 ayda yapılsın bişey olmaz dedi.