Kızlar iyi akşamlar 🥰 benim bebeğim 6 ay 18 günlük. Tadım bitti ek gıdaya başladık fakat arası cok iyi değil. Mama sma ve hipp denedik hipp devam ettik ama yinede arası cok iyi olmadı. Aynı sekilde biberonda da öyle malesef tutmuyor ağzına gelince hep çiğniyor yada ağlıyor bunu emzikde de yapıyor malesef. Benim geceleri ve gündüzleri cok güzel sütüm vardı ama geceleri sanırım artık yok 🥺 saat başı bazen yarım saatte bir uyanıyor ve bezi cok az çiş dolu. Uyku arasında bile biberon tutmuyor. Doktorumuz kaşık maması onerdi uyumadan yedirmek için ama bugun daha biz alamadan uyudu bebiş. Hemde eminim aç uyudu sadece 60 cc zorla içtiği mamayla. Yani birazdan uyanır acaba var mı bi çare bi fikir ne yapmam gerek. Not: feci acemiyim tek bakıyorum en başından beri 🥺 teşekkürler şimdiden🤗