Leman01 BirAnneBirBebekkkKk 6 aydan sonra kilo alımı düşüyor canım benim oğlum ilk 6 ay 1200 gram aldı her ay 7. ayda 500-600 gram aldı. Hatta 10. Ay 10 gram almıştı 1 ayda çok üzlmüştüm . Diğer ay telafi etti neyseki
AylinAlaz BirAnneBirBebekkkKk bebeğimizin keyfi yerindeyse ağlamıyorsa hiç sorun yoktur canım. Herkesle aynı olmak zorunda degıl . Kafayı takmayın bence mama konusunda önerim yok ben aptamıl kullanıyorum anne sütü veriyorum gündüzleri.
BirAnneBirBebekkkKk AylinAlaz 3 tane mama aldim icmiyor sutumu arrtirmak icin birseyler deniyorum artik ilk baslarda sutum cok yagliydi suan su gibi ondan mi bilmiyorum
SinemB BirAnneBirBebekkkKk biz de 7 aya 1 hadta var 6500 kilosu ama doğum kilosu önemli benimki de mama sevmiyor raporlu kilo aldıran mamadan yazdı