Kızlar 2 ay 8 günlük bebeğim var. Gündüz uykuları da düzensiz 10dk yada uyursa 45dk maksimum. Kundak işe yarar mı bu saatten sonra? Bugünden itibaren kundaklasam? Ne şekilde yapmalıyım? Acaba boşuna mı uğraşıyorum huyu suyu mu bu diyorum ama boş da bırakılmıyor, uykusuzluktan çok yoruldum ☹️ özellikle geceleri çok kötü oluyor ☹️ kundak yapsam ne şekilde yatırmalıyım onu da bilmiyorum kusması fln olursa diye korkuyorum çünkü bebeğim kafasını fln dik tutabiliyor normalde. Kollarını sarınca boğulursa fln diye korkuyorum gazlı bir bebek çünkü kusması oluyor yatıncaa