Gulcinkuzey sık sağım yapıyorsan 2 saatte bi gibi mesela 2-3 sağımı birleştirebilirsin. Ama sağlığın süt dışarda kalmayacak dışarda bir en fazla 3 saat kalabilir çünkü. Sağdın mesela koy dolaba. Sonraki sağdığını ayrı bişeyin içinde koy dolaba ikisinde soğuyunca aynı poşete koy canım. Sıcak soğuk karıştırırsan ekşir. Bende yedek pompa şişesi vardı sağıp onunla koyuyordum dolaba. Sonra ötekine de sağıp koyuyordum ikisi de aynı soğukluğa gelince birleştirip Poşete alıp buzluğa.