Bebeğim 4. Ayına girdikten sonra ağzındaki salyalar çoğaldı ve elini ağzına olduğundan fazla götürüyordu .Bir gün emerken eliyle sürekli kulağını tırmaladığını fark ettim.Ağrıdan memeyi bile bıraktı O gece emmedi .Aile sağlığı merkezine,Çocuk Doktoruna ardından kulak burun boğaza götürdüm.İlk doktor iltihap olabilir diye antibiyotik damla verdi. İkinci doktor kulakta birikinti olabilir dedi.Üçüncü doktor iki cihazla baktı kulağının temiz olduğunu ağrıların dişten olabileceğini söyledi. Şu an kızım beş aylık ve biz o günden beri sürekli kulak ağrısı çekiyoruz .aranızda yaşayan var mı ya da ne yaptınız bu durumda?