GoGirl yani simdi biraz uzun ama yazayım canım
2 yasındayken arabanın tekerlekleri donmezee ağlıyodu ayaklarını yerlere vuruyodu sebepli sebepsiz ozamsn götürdüğümüzde doktor otizm degil demisti suan 3 yaşında evimize kimse gelsin istemiyo gelse bile yemesin oturmasın gitsin diye agliyo ve gidene kadar aglıyo saatlerce parka gidiyoruz cocuklarla asla oynamıyo kimseye yaklasmıyo mesela bi cocuk gelsin ona dogru oğlum hemen bagırmaya başlıyo
Parkta kimse kaysın istemiyo sallansın istemiyo bunun gibi bircok seyler var