Hatice_nur07 Kabızlık bizi bitirdi Allah rızası için biri kesin ve hemen çözüm olacak bişey önersin ya bebgm sürekli ıkınıyor karnı agrıyor sanırım ara ara aglama kırızine giriyor rahat bir uyku bile uyuyamıyor uykuda bile ıkınıp uyanıyor
Epifenomen-gkc Hatice_nur07 şuan kakasını yapmadıysa önce lavman yapıp bağırsakları boşalt, sonra probiyotik başla canım bağırsak düzenleyici yani. Ben öyle kabızlıktan kurtuldum
Sevdatas Hatice_nur07 bende 10 gündür uğraşıyordum baktım yapamıyor yarım fitil verdim ve kendime kayısı kompostosu yaptım günde 3 bardak içtim çok şükür bugün kendisi yaptı bol bol komposto iç doktorum tavsiye etmişti
Hatice_nur07 [silindi] 1 hafta önce 10 gün boyunca mama içmek zorunda kaldı ama bir haftadır vermiyorum emziriyorum mamayı içerkende kabız oldu diye zeytinyagı katıyordum o şekilde bile 3 günde bir katı yapıyordu ıkınmaları falan vardı yine
Hatice_nur07 Epifenomen-gkc kullanıyoruz zaten ama faydası yok lavman nasıl yapıcam acile götürsem yaparlarmı
Aydanyirtici Biz mama kullanıyoruz iki günde bir zeytinyağı veriyorum cay kaşığı ucunda yoksa kabiz oluyor ve dediğiniz gibi ikinip aglama krizine giriyordu. Dr umuz önerdi zeytinyağını sizin dr unuzun bir önerisi yok mu ?
Sena1k Hatice_nur07 kendin yapabilirsin evde eczaneden ak lavmanın hepsini değil yarısını sık poposunu tut 10 saniye dışarı çıkmasın sonra bezini kapat yapar kendi
Epifenomen-gkc Hatice_nur07 libalax dı sanırım adı, onu alın eczaneden yarısını sıkın popodan 10 dk ya boşaltır bağırsağı. Sürekli kullanılmadığı takdirde zArsrı olmaz. Hangi.probiyotik kullanıyorsunuz? Etki etmiyor olabilir
Hatice_nur07 Sena1k önce hip kullandık kakasını yapmayınce bi gün aptamil comfornil kullndık doktor önerdi sindirimi kolaymış
Sena1k Hatice_nur07 hipp organik mi kullandın combiotic mi? Benim bebeğim 3 aylık doğundan 2. Ayına kadar anne sütü aldı ve 2 ay boyunca lavmanla fitille biz yaptırdık evde sonra sütüm azaldı doymamaya başlayınca hipp mama aldım yedirdim ve artık kendi kendine kakasını yapıyor 1 aydır
Hatice_nur07 Epifenomen-gkc biogio mu öyle bşey gaz için almıştık asıl ama kabızlık bela oldu başımıza
Epifenomen-gkc Hatice_nur07 o gaz damlası canım kabızlığa etki etmez, probiyotik var bağırsak düzenleyici onları kullanmanız lazım düzene girer öyle
KIRMIZI__Ojemm Hatice_nur07 bizimde aynı şekildeydi gastronomine götürdük bir hormonu bozuk çıktı bide tiroidi az çalışıyormuş
Rojee Hatice_nur07 canim gaz dönemi o maalesef düzenli gaz damlasi kullan ama saatine dikkat et ve her gün zeytinyağı içir etkisini görürsün ayrıca sende yediklerine dikkat et kimyon ve rezeneyi bol tuket
Sena1k Hatice_nur07 hipp organik kabız yapabiliyor canım hipp organik combiotic al bağırsakları düzenliyor kabız yapmıyor benim bebeğim kaka yapamıyodu anne sütüm yağlıydı şimdi o mamayı kullanıyoruz anne sütüde alıyor ve yapıyor şuan kurtulduk şükür bence sende combiotic kullan bizde çok çektik 2 ay lavman ve fitille yaptı doğduğundan beri düşün
KIRMIZI__Ojemm Hatice_nur07 bi surup verdiler bi ay sonra kontrol dediler hala çıkmıyor surup fayda etmedi 15 gunde bir fitille kakasini yapıyor