minikcancan Bugün aldım kızıma avent alıştırma bardağı, benim hoşuma gitti açıkçası lıkır lıkır içti kızım tek seferde, kızım 8,5 aylık bu arada. Damlatma konusuna gelince chicco markasını bilemiyorum ama avent kızım bardağı eline alıp sallayınca haliyle damlıyor ama diğer türlü hiçbir damlama yaşamadık ucu ona göre tasarlanmış. Ben tavsiye ederim