Arkadaşlar nolur yardım edin. Bebeğim ememiyor emme refleksi zayıf. Doktor sağım yapmamı söyledi yaklaşık 50 gündür sağım yapıyorum. Göğsüm tahriş oldu çatlaklar var yara içinde hatta parçalandı. Lanolin ya da garmastan yada gümüş kapaklar bir işe yaramadı. Nolur bana ne yapabileceğimi biri söylesin.