[silindi] ben kasik mamasi hic vermedim 8 ay anne sutu sonra da mama.Zaten o aylarda sadece yatmadan bi de sabaha karsi mama iciyordu aynen devam ettik, gelisimi guzel gitti. Hatta 2 yasini gecti, sut sevmiyor sadece sabaha karsi bir biberon mama veriyorum sadece hala, seviyor. Eczaci sonucta doktor degil bence doktorunuza danisin, 2 yasindan sonra kesin artik dedi bize de ama o aylarda vermeyin dememisti