mer_mer ne demek ☺️ su konusu kesinlikle doğru. Ek gıda almıyor istemiyor olabilirler ama suyu deli gibi arıyorlar. Verinde zaten. Bende sık sık veriyorum. Kendisi gördüğünde de istiyor zaten. 2 hafta sonra kontrolümüz olucak doktoruma telefondan sormuştum ama yüz yüze konuşup size de dönüş yapıcam. Bende sizin gibi çok üzülmüştüm ilk iş doktorumuza danışmak oldu. Bunun yanında bir sürü yazıda okudum tabiki.
Gayet normal. Diş ağrıları geçince normale giricektir bence. Takipte kalalım ☺️ üzülmeden sabırlı bir şekilde.. Bazen olmuyor evet ama anneyiz nihayetinde. Bununda üstesinden geliriz inşallah. 🤗🥰
Sonuçta büyüyorlar hep böyle devam edicek değil. İçiniz rahat olsun. Hiç sıkmayın canınızı. Farklı şekillerde dediğim gibi denemek en mantıklsı. Bunlar minicik ama maşallah herşeyi akıllarında tutuyorlar. ☺️
Yorucu ama geçici bir süreç olsun inşallah. 🙏