SertapHilal tadına baktınız mı damlanın? Ağır bir demir tadı var mı? Ben newvit aldım doğal diye iğrenç çok ağır demir tadı var tekrar vermek istemiyorum oda ağzını açmıyor heryer simsiyah oluyor zaten. Bu damlanın tadı nasıl acaba dediğim gibi mi? Değilse bende bundan alicam