Arzuefee anladim, ben sebze corbalari yapiyorum( belirli bir tarif yok sadece ogluma yapacaksam evdeki sebzelerin hepsini rendeleyip.et suyu katiyorum zeytinyag vs) kofte firinda tavuk vs veriyorum yani acikcasi ben kendi beslenmeme özen gosterdigim icin onun icin özel birseyler yapmiyorum☺ tarhanayi cok seviyor mesela. Ara ogunlerinde meyve yogurt ya da findik cevizli kek ya da kurabiye veriyorum. Bu sıralar da süt vermeye basladim yani ortaya karisik biraz 😅