Merhabalar 5 aylık kızımın hazır olduğu için yavaş yavaş ek gıdaya başlayabileceğimizi söyledi doktor, o kadar çok şey anlattıki kafam karıştı 🤯 3 gün kuralı falan dedi bişeyler vs, ben şimdi ne yedircem ve özellikle miktar konusunda deneyimi olan yardımcı olabilirmi lütfen. Vereceğim miktar beni çok endişelendiriyor 😕 🙏( 5 aylığız meme +mama gidiyoruz)