Nehirhira bana doğduğu gün söyledi masum görünüyor dedi ben 3. Gün kardiyolojiye götürdüm iğne ucu
Kadar açıklık var çok normal kapanır sen yinede takipte kal ağlarken morarma yaparsa falan getir yine yoksa 6 aylıkken bir daha getir yine bakalım dedi