merhaba kızlar, 21 aylık kızım bu ayına kadar neredeyse hiç denecek kadar az TV izledi,buna rağmen konuşma becerisi edinemedi baba bitti attı gibi şeyler söylüyor sadece artık iki yaşına geldiği için ve biraz da konuşmayı kavrayabilsin diye TV izletmeye başladık bir iki gün sonra düzenli uykusunu terk ederek asla yatağa gitmemek yatağa koyarsak saatlerce çığlık çığlığa ağlamaya başladı ne yapacağım hiç bilmiyorum lütfen bilgisi olan birisi yardım etsiinnnnmn