Esdoel benim kızım da 13 aylık, kızımın da dr.u farketmişti göz dr.una yönlendirmişti. 6,7 aylıkken gitmiştik yalancı kayma olduğunu söylemişti büyüdükçe düzeleceğini söylemişti. Belki sizin de öyledir evham yapmayın ama yine de götürün. 18 aylıkken tekrar muayene olacak benim kızım.