Bebeğimin her emzirmede en az iki kere boğazıne genzine kaçıyor süt çocuk kıvranıyor, herşey denedim yatarak emzirmek, makas yaparak emzirmek. Bunların üstesinden gelemedim. Başınq böyle bişey gelen varmı? Başka taktiği olan? Gerçekten bıktım çocuğumu öyle görünce kıyamıyorum. Mamaya vermek üzereyim artık. Ağız tadıyla oğlumun karnını full doyurduğumu bilmem