Merhaba kızlar 🌸
13 aylık bir kızım var gece uykularımız berbat bilmem kaç kere uyanıyor ben yorgun ve uykusuz hissediyorum kendimi böyle olunca gün içinde sanki kızımla az ilgileniyormuşum gibi hissediyorum şu sıralar gelişimi için neler yapmalıyım bilmiyorum ne öğreteyim ne oynatayım hiç bişey aklıma gelmiyor bir kaç kelime daha öğrense yeni bişeyler yapsak iyi olur diye düşünüyorum ama hiç bir şey gelmiyor aklıma yardımcı olur musunuz lütfennn 🌸