Alyaaaa kızım 2 ay 12 günlük.. bikaç gündür uyku düzeni çok iyi aynı saatte uyumayınca huysuzlanıyor ağlıyor kucağıma alıyorum hemen yatıyor.. daha çok gülücükler atıyor😍 çıngırak sesini seviyor ve onu takip ediyor hep.. çok hareketli kucağımda başını kaldırmaya çalışıyor tam dengeyi kuramıyor yüzüstü yattığında da aynı şekilde kaldırıyor başını. Yatağında huysuz olduğunda ağlıyorsa tekmeleryle kendini çok kaydırıyor 😀 kilo ve boy alışımız da ilk aya göre çok iyi 😍❤😍