busrasilra14 Kizlar merhaba 🙋🏻♀️ Bebegimin kilosuna gore uyumlu bez kullaniyorum. Degistirmem icin 9 kilo olmasi lazim ama bizimki 6bucuk kilo daha. Lastikler cok iz yapiyor. Buyuk numara icin de erken diyorum. Yani bu lastik izi yapmamasi icin ne yapmak lazim
Miracs busrasilra14 Sleepy nin en büyük sorunu bu kuzum ben çareyi külot bez kullanmakla buldum onda öyle bi sorun olmuyor şükür ☺️
busrasilra14 Giizz takmadan once baya genisletip takiyorum sonrada parmagimla duzeltiyorum yinedr oluyor csnim
Mom62636362 busrasilra14 çok uzun süre durduğunda anca yani, ki bunun için 6-7 saat durması lazım, o kadar da tutmuyoruz zaten
Miracs busrasilra14 Kullanışlı çok memnun kaldık. Sadece bütün kıyafeti çıkarmak gerekiyor ama onu ben cırtlı bezde de yapıyordum 😁
Srhtzlyh busrasilra14 ben molfix kullanıyordum eşimin bi arkadaşı bebek hediyesi olarak yüksek miktarda bez almış sleepy. Iki gündür onu kullanıyoruz lastik izi çıkıyor hep. Birsürü birde mecbur kullanicam artik.
Ruhumdakimavi busrasilra14 ben bu sebepten dolayı molfixe geçtim ve rahatladık malesef çözüm bulamadık
ilknur06 busrasilra14 benim de kızım 6500 gram 5 numara kullanıyoruz ben kilosuna göre kullanmayı bıraktım. Elimde küçük bez varsa gündüz bağırıyorum ama lastiklerini koparma yerinden koparıyorum