Tospikkkk benimki de öyleydi doğumdan itibaren 2aylık olana kadar ağladı çığlık çığlığa. Islak mendilleri peteğin üstünde ısırarak kullanıyodum ama olumlu etkisi oldu mu bilmiyorum. Şimdi 3 aya yaklaştı son zamanlarda ağlamıyor açınca. Bir de açken değiştirme, tokken daha uysal oluyorlar.