Ben 34 +1 günlük hamileyim 22 haftamda Detaylı ultrasonda bebeğe giden iki damarımda direnç görüldü 28 haftaya kadar sıkıntı yoktu sonra gerilemeye başladı şimdi 3 hafta gerideyiz 1550 1.600 kilo civarı suan da doktor erken doğum riskim olduğunu söyledi ve erken doğarsa kuveze girecek en fazla 3 haftam var 37 bekliyorum bu durumu yaşayıp haftasına gelen oldu mu yada 37 haftayı görürsem bebeğim kilo alır mi biraz daha 😞 bu arada preaklamsi olma ihtimalim var ama kontrol altındayız bebek hareketleri ve suyum iyi idrarımda protein çıkmadı bunlar bana umut oluyor varsa böyle bi durum yaşayan lütfen beni rahatlatsın