PortakalliKahve Nazli_07 maşallak kızınız güzel kilo almış zaten doğum kilosunun 2 katı olması gerekiyor. Benim oğlumda 6200 g dı en son. Sağlıkları yerinde olsun da kilo bir şekilde halloluyor 🥰
KardelenYB Nazli_07 boşver kardesım kimin bebeği kaç kılo canın sıkılacak az çok diyenlere kıyaslama yapacaksın boşver yapma kızın zaten prematüre doğmuş kıyaslama kimsenin çocuğuyla
AysMom Nazli_07 maşallah❤️ Benim bebegim erkek ama 2280 dogdu 6 kilo😍 zayif doganlar daha cabuk toparliyo sanki☺️
Nazli_07 KardelenYB Haklısın merak ettim sadece kıyaslama yapmıyorum benim kızım küçük doğdu akranlarına yetişmek üzere zaten dediğim gibi merak sadece 😊