Japonprenses Kızlar doğum yapalı 7 ay oldu 2.ayda dogum kanamam bitti adet falan olmuyorum emzirdigim icin bugün çamaşırımda küçük kahverengi akıntı vardı bilgisi olan var mi acep doktora gitsem mi 🙄
Prenses_annesi22 Japonprenses norml cnm yumurtlama dönemı olblr bmmde oyle oldu sonra önemsemedm 1-2 hfta sonra adet oldum