Nursel45 saçlarım normal de dalgalı kuzenimin dügünü var düzleştiricem ama cok dayanmıyor kabarıyor hemen düz kalmasını ne sağlayabilir ne kullanabilirim 😏
Eesay Nursel45 Schwarzkopf un Got2B spreyi var düzleştirci için. Biraz pahalı ama ben de işe yaramıştı
yademila-48 Nursel45 evet canım bebek pudrası hafif saçlarına döküp yavaşça tara abartma beyaz olur saçların 😂😂 yada tarağına dök öyle tara sonra düzleştir birde süzleştirmeden önce fön makinesi ile tarayarak kurut
geldigelenanne Procsin markasında boom butter yagi var yıkadıktan sonra sürün mükemmel uzun zamandır kullaniyorum ben,aplikasyonu var telefona yükleyebilir siniz
yademila-48 Nursel45 hayır kurutup oslak yapışır kötü olur birde dediğim gibi abartma beyaz olur istersen bi kaç gün önce deneme yap öyle o gün yaparsın